Сервіс та гарантія

Продукція Bebetto виготовляється відповідно до найвищих міжнародних норм і новітніх європейських стандартів безпеки (BS EN 1888 до: 2017). Bebetto прагнемо надати споживачам високий комфорт і створити безпечний, функціональний і довговічний продукт.
Всі продукти Bebetto мають загальні і детальні інструкції використання. Пропонуємо Вам ознайомитися з ними перед початком використання.
Гарантійне обслуговування здійснюється на підставі закону "Про захист прав споживачів".
Підставою для гарантійного ремонту є підтверджує покупку чек з датою та печаткою і дійсний гарантійний талон з серійним номером.
Кожен продукт має свій власний індивідуальний ідентифікаційний номер. Коли ви купуєте продукт, зверніть увагу, чи заповнений гарантійний талон належно. Це допоможе нам ідентифікувати продукт в разі будь-яких проблем.
Також ми допоможемо вам з ремонтом після закінчення гарантійного терміну обслуговування в разі потреби.
Всі ремонтні роботи проводяться в нашому власному сервісному центрі за адресою: м Київ, вул. Якутська, 8 Ми використовуємо тільки оригінальні запчастини виробника.
Умови гарантії виробника.
Гарантія поширюється на:
-Шассі;
-Люльку;
-Прогулочний блок;
-Сумка.
Гарантія на колеса і її частини не поширюється.
Гарантійний термін.
Гарантія надається на термін двадцять чотири (24) місяці з дати покупки Клієнтом, зазначеної в чеку. У разі втрати чека і / або гарантійного талона гарантія не надається.
Обсяг гарантії.
-Відповідальність виробника по гарантії поширюється на дефекти пов'язані з якістю продукту.
-Гарантія поширюється на усунення недоліків, зазначених в пункті про об'єкти гарантії.
-Все дефекти і ремонти здійснює виробник.
Гарантія не поширюється на:
-Ущерб, заподіяну в результаті неправильного зберігання продукту.
-Механічні і термічні пошкодження.
-Зміни до кольорі оббивних тканин пов'язаних з експлуатацією.
-Ушкодження або розрив тканини, в разі якщо пошкодження сталося через неправильне використання або в результаті механічного пошкодження.
-Ушкодження, викликані неправильним використанням продукту (не так, як вказано в інструкції)
-Якщо продукт використовується без постійного технічного обслуговування, як описано в інструкції.
-У разі внесення модифікацій в будь-які вузли і частини коляски.
-У разі самостійного ремонту і втручання в основні вузли.
-Гарантія не поширюється на додаткове обладнання (елементи) продукту, виробником якого є компанія Bebetto і використовується разом з коляскою.
-У випадку, якщо виріб оснащено надувними колесами виробник не несе відповідальності за знос шин і дефекти, що виникли в процесі експлуатації.
-Гарантія не поширюється на частини коляски, обслуговування яких повинна проводитися користувачем (клієнтом) відповідно до інструкції користувача.
Дана гарантія поширюється на продукцію по всій території України.
Умови гарантії.
Звернення клієнтів щодо гарантійного випадку можуть бути розглянуті тільки при пред'явленні чека та гарантійного талона, заповненого належним чином.
Клієнт повинен повідомити про дефект або несправності продукту у встановленій законом формі представнику компанії.
Клієнт зобов'язаний надавати для гарантійного ремонту тільки чисту продукцію. В іншому випадку майстер має право відмовитися від робіт до усунення клієнтом забруднення.
У разі, якщо продавець не правильно оформив продаж або не надав гарантійний талон покупцеві, вся відповідальність за подальше обслуговування і ремонт лягає на покупця. Будьте уважні! Будь-які претензії від покупців в такому випадку не можуть бути розглянуті.
Якщо дефект або несправність сталися з причин неправильного використання покупцем, ремонт здійснюється за рахунок замовника після повної оплати узгодженої суми за ремонт.
Заміна продукту на новий можлива тільки в тому випадку, якщо виявлений дефект або частина, на якій був виявлений дефект, усунути технічно неможливо. У всіх інших випадках буде проводитися ремонт.
Ремонт побутових відбувається протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки товару (або несправного компонента) продавцю згідно закону «Про захист прав споживачів». Гарантійний строк продовжується на час ремонту дефекту або несправності після надання деталі представникам компанії. У такому випадку час транспортування і доставки від клієнта в сервісний центр не враховується як час ремонту.
Всі ремонтні роботи і заміни деталей повинні мати відповідні маркування.